Please Jeans Guide Online

Mitt nya par Please Jeans

För ett par veckor sedan skaffade jag ett par denim jeans från Please Fashion och jag ska ge dig en liten recension så här i efterhand.Slutligen blev det ett par kamoflagefärgade denim jeans som är så fantastiska. Det här är mitt fjärde par jeans från Please Fashion och det är självklart inte det sista paret jag köper. Då du väl tagit på dig ett par Please Jeans online,så vill du aldrig vilja ta av dom igen.

Det är aldrig okomplicerat att besluta sig för vilken style och tvätt man ska köpa eftersom det är en väldigt maffig kollektion med massor av riktigt snygga modeller. Orsaken till att jag inte kunde bestämma mig berodde faktiskt på två saker.

Först och främst var jag grymt tvekande på vilken storlek jag skulle shoppa i mina Please Jeans. Innan har jag endast haft M i storlek, men under hösten förändrades något i flera försändelser. Det har gått en del rykten om att Please Jeans skulle vara av mycket kass kvalitet och det ska vara av den anledningen de bytt fabrik. Kvaliteten är nu mycket bättre än tidigare, men nu har jeansen blivit en aning mindre i storlek och om det bara beror på den nya fabriken låter jag vara osagt. Man har sagt att det bara gällde första leveransen, men man kan ju aldrig veta . Det ska minsann bli kul att se hur mina nya Please Jeans passar om några veckor.

Den andra anledningen är i själva verket mer ett lyxproblem. Jag hade egentligen lovat mig själv att inte inhandla fler jeans, men jag får medge att jag är grymt beroende av Please Jeans. Frågan var självklart om jag skulle välja en mörkare nyans eller om jag skulle köpa en ljusare, sliten och tuffare style.

När jag fick mina efterlängtade Please Jeans blev jag varse att jag hade fattat helt rätt val, både vad det gäller storleken och tvätten. Jag fick minsann dra in magen för att få på dem, men jag visste att de kommer att töja sig. Tyget i Please Jeans utgörs till några procent av elastan och du kan förvänta dig att jeansen stretchar mer än dina vanliga blåjeans. Av den anledningen är det viktigt att du inte handlar ett par som passar perfekt till en början, för då kommer jeansen att bli väldigt säckiga och det är aldrig kul om man måste stoppa ett par nya jeans längst in i klädkammaren direkt efter första tvätten.

Please Jeans har väldigt coola detaljer som går igenom på de flesta modellerna i Please Fashions kollektion. Intill en av bakfickorna sitter ett snyggt silverhjärta som omsider har blivit det största kännetecknet på ett par Please Jeans. Vissa har klagat på att det lilla hjärtat lossnat, men det är nog ej värre än att man kan sätta dit ett nytt igen. Jag gillar att man struntat i att använda blixtlås och istället valt tre snygga knappar och en annan detalj som är värd att nämna är sömmen som går snett över låren.

Please Jeans kan du välja att ha uppvikta eller nere om du föredrar det. Särskilt på våren och sommaren tycker jag det är riktigt snyggt att ha dem uppvikta med ett par snygga pumps till. Det finns också en del modeller som inte är gjorda av jeanstyg. Om jag skulle välja någon modell så blir det förmodligen den vita treknappsmodellen som skulle vara så het till sommaren.

När du handlar nästa par jeans så önskar jag att du handlar ett par Please Jeans. Det kommer otvivelaktigt att vara din otvivelaktigt bästa investering!

Kommentera

