Välkommen till handväskor

Hej!

Jag heter Linda och jag älskar handväskor. Man kan säga att det är min stora passion i livet och jag är alltid på jakt efter nya kickar. Just nu letar jag efter ett par snygga handväskor inför hösten och jag tänker dela med mig av mina fynd. Förmodligen blir det två handväskor till hösten, men jag har inte bestämt mig för vilka.

Ni kommer att märka att det bara är handväskor från kända designers som gäller. Jag vill inte ha handväskor av taskig kvalitet, dvs fuskskinn, utan det är riktigt skinn i handväskor som gäller. Jag älskar lukten!

Kommentera

