Handväskor som intresserar mig

Det finns ett antal handväskor som är intressanta inför hösten och de kommer från Rebecca Minkoff och Olivia Harris. Deras handväskor andas lyx och kvalitet och jag glömmer aldrig när jag köpte min första clutch från just Rebecca Minkoff.

Jag betalar hellre lite extra när jag köper handväskor eftersom de ofta håller lite längre. Det finns inget värre än billiga handväskor som går sönder efter ett par månader.

Jag har sett några handväskor hos butiken elsaleonie.se och eftersom de har rea just just kanske jag slår till och köper ett par handväskor. Finns det något bättre än handväskor?

Kommentera

